tisdag 25 november 2008

Tisdag

Sitter och vantar pa att de ska bli dags att ga till skolan. Har ett prov i am gov idag och jag maste kunna 21 cases from the 1 amendment + annat jag gillare! inte. Men annars sa are game day today vi moter grand rapids duktigt lag och det kommer bli en jamn match! jagf taggar! Har inte sa mkt att dela med mig utav forutom sista dagen i skoln imorgon och sen far vi ett kort thanksgiving lov! oj vad jag taggar thanksgiving :D
Idag blir det jeans och matchtrojan till skolan. Har nar vi har match sa bestammer kaptenerna vad vi ska ha pa oss pa skolan dan nar matchen ar det ar lite sma kul!
Nej nu ska jag aterga till mitt pluggande jag maste fortfarade lara mig dejong v. oregon, en jag har svart men och kan alltrig komma iha den haha
Talk to you soon!

Inga kommentarer: