torsdag 20 november 2008

Onsdag

Jag har varit valdigt daligt pa att uppdatera beror lite pa att jag knappt har tid. Hockeyn tar upp pretty much all time. Men det ar sjukt kul! hade vara forsta riktigt matcher igar JV 14-0 och varsity 6-2 against Eveleth-Gilbert. Kan saga att jag har typ sovit i skolan denna vecka, jag behover min somn jag skulle igentligen behova ga och sova nu men jag sitter och skriver dehar istallet haha.
Lite sma uppdateringar fran i helgen.

Lordag for jag och sag pa hockey inte bara jag utan alla fran laget och efter det sa for jag till rox och chillade dar ett tag med henne och francy innan vi for och sag pa easts teater som sarah francys vardsyster var med i. Den var lite sma kul ganska svar att forsta menmen. Efter de sa for vi hem till francy, vi kande oss som gamla tanter for alla tre lag nerbaddad i sangen och laste. Sjukt kul kvall!

Sondag: Vaknade jag gjorde min mattelaxa medan dom andra tva typ halvsov. Man kan inte sluta skratta at Rox om ni vill heara en rolig historia skriv haha. Jag och francy har stora planer!Alla gjorde sig klara for att fara och bowla med Key club. Vi skulle fa skjuts av Linnea fran mitt hus men vi kom pa att sarah skulle men sa hon skulle kora sa vi hade ett problem. Vi hade inte Linneas nr, sa vi ringde pietro och han fixade fram ett nummer som vi fick reda pa senare var hennes farbror haha. aja de loste sig.
Bowlingen var kul. Helgen var vard.

Sa denna helg blir det harvest ball och en massa annat skoj! ska forsoka uppdatera om det sa fort jag kan. Och vi har vara forsta borta match imorgon, we get out of school at 12.30 :D ohyeah. jag taggar :D

Inga kommentarer: