lördag 29 november 2008

Lordag

Thanksgiving vad kul ata hur mkt som helst dock ingen turkey det blir imorgon. halsade pa Todd och hans fru och barn var riktigt trevligt!

I alla fall sa ar jag dyng forskyld och efter varje byte igar pa matchen sa fick jag lov at snyta mig haha och huvudvark hade jag. jag spelade kasst laget spelade ingen vidare match heller men vi vann med 3-1. Efter matchn fick vi skjuts hem av tyra, kanns fortfrarade konstigt att sitta bredvid nan i samma alder som har korkort! Jag tog en snabb shower och drog ivag till francy for att see twilight igen. Men efter som att jag varit uppe sen 4.30 sa sov jag typ igenom hela. For er som undrar varfor jag var uppe sa tidigt sa kan jag saga att jag for och shoppade Black friday you know de flesta affarer har kanon erbjudanden. Jag hittade en jacka pa 25% och fick aven en del julklappar kopta! jag bestamde mig for att fara hem runt 11.30 for att hinna ta en nap fore matchen.

For att ni ska fa en blick over hur mkt folk det ar som ar ute sa blev en man ihjal trappad at walmart in long island alltsa inte i duluth. Var dock inte sa mkt folk at the mall nar vi var der med det var folk!
Nu ska jag ta och gora mig klar for matchen och jag har kommit pa mig sjalv att ata pannkakor med sirap.

1 kommentar:

Louise sa...

JAG VILL OCKSÅ!

så har du varit på fin affären?! :D