fredag 7 november 2008

Hockey

Sa mandagen var forsta dagen av try-outs, kan ju saga att jag inte alls har konditionen men jag tog mig igenom en 2.5h traning med bara kondition kan ju saga att mina ben skrek! Men det gick val hyfsat tyckte jag!
sen pa tisdagen var det andra dagen och inte alls lika hart med mer ovningar och sant istallet for skridsko akning. Och jag fick mitt smeknamn for sasongen "swede" japp dom skriver det pa alla papper och sant. bara for att dom har svart for mitt efternamn! Fick aven reda pa att jag kommit med i lagen visste dock inte om det var varsity eller JV. Ska inte glomma att Obama for president och jag rostade haha :P
Onsdag hande inget speciellt se de vi kan skippa den.
Today gick vi igenom massa olika saker som ar bra att kunna nar man spelar haha basic syuff som inte alltid ar sa latt att utfora! Sen sa har vi 4 matcher i helgen bade Jv och Varsity och jag ska spela allihop. De roliga var att jag stod med pa varsity rooster och jag kommer spela andra kedjan power play som back dar haha :P Men mycket kan handa!
Sa de va lite om de mest handelse rika den har veckan. Sa glad att hockeyn antligen har borjat!

Inga kommentarer: