tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Det blir en kort vecka i veckan early release pa torsdag och ledig pa fredag. I alla fall var jag hos lakaren i gar just for att bevisa mina vardforaldrar att det ar inget fel pa mig haha, nar jag ar forskyld sa haller det lange.

Idag var en ganska chill dag i skolan gjorde inte mycket alls och jag bara alskar foods 1! I alla fall sa for jag francy och rox och sag pa tjejernas swim meet i west duluth, och vi har nagra riktigt duktiga tjejer dar. Malin och Natalie var grym!
I pausen sa skulle alla seniors simmer da ga och ta emot en ros eskorted by their parents och nar dom gick sa pratade dom om dem. En av dom roligaste var Jill, nagot som hon kommer komma ihag ar nar honoch malin at 17 kakor tillsammans. Eftersom malin inte hade sina foraldrar dar sa blev hon eskorted by hennes coacher som var utkladda haha. De var sjukt kul att kolla pa synd att sasongen ar over typ. Men det betyder att hockeyn borjar och jag ar grymt taggad vet att jag kommer fa nr 24 iaf! Nu hoppas jag bara pa att jag kommer med i varsity.

Random tugga tuggumi hjalper mot ear ont.
Nu ska jag ata natt pusshejs!

1 kommentar:

Louise sa...

ear ont haha fin svenska ! ;)