lördag 18 oktober 2008

Fredag

Skont att vara ledig fredag. Hade inte sa mycket att gora pa formiddagen sa jag foljde med emy och slappte ut alla hundar som skulle bli utslappta och sen sa for vi och investerade 2 nya jeans till henne, viktigt dag haha. Efter det sa fick jag ett txt av francy, hon och rox skulle fara och shoppa sa jag foljde med, jag kopte en troja. Men jag behover verkligen en jacka!.
Efter det sa blev det banana split galss och sen bio eftersom att jag skulle vara "barnvakt" till emy on hennes date fraga inte ens haha., the express grymt bra film! Nasta gang vi gar pa bio ska vi nog bestamma vilken film vi ska se innan vi kommer dit sa att man inte star och valjer efter man kopt biljetten. Vi korde varan europa moive style hahah.
Bilfarden hem blev i en liten pickup truck och jag ska inte saga antalet personer men det var trangt och kul!
Blev en riktigt rolig fredag eftermiddag!

Inga kommentarer: