torsdag 9 oktober 2008

Battre sent an aldrig


Vi hade en homecoming assembly, dar fick vi b.la. reda pa 2008 homecoming king and queen. Sorry to say taht i don't know the name of does but haha verkar trevliga iaf :P

Resten av dagen var normal forutom att nastan alla var sjukt taggade pa kvallen!



Akte med scotty och en massa annat folk till matchen bara for er som inte vet sa fick man lova att klattra in igenom bagageluckan eftersom att "kanonerna" var ivagen for dorrarna. Val dar sa sokte jag reda pa malin, francy, rox och alla andra och skicklig som jag ar sa hittade jag dom direkt. Vi hejade, sjong och forsokte forsta vad som pagick i matchen men arligt talat som kollar man inte sarsklit mycket utan man snackar mest. Kan saga att jag hade liten rost kvar efter. Det ar sjukt mycket stamning och hur kul som helst.

Efter matchen som vi vann med 47-0 for jag hem och snabb bytte klader efter som att jag varit sa duktig och klatt mig i red and grey och de menas jeans med shorts over. Sen bara det av till dansen och vi shakade loss till lite olika sorters musik. Varmt var det! shit alltsa. I princip alla for hem runt 11-11.30 sa det var jag och pietro kvar av den lilla grupp vi var. Vi fortsatte lyssna pa musik och for hem vid midnight typ.

Sa dar dar var lite smatt av min forsta och sista homecoming och det var verkligen hur kul som helst! Lite synd att vi inte har samma school spirit hemma tycker jag!

Inga kommentarer: