torsdag 15 januari 2009

january 14

Sa annu en halv vecka har gatt. Och nu borjar alla finals och jag har bestamt mig for att inte plugga ihjal mig utan bara ta hjalp av alla anteckningar vi far anvanda, blir nog bara bra och i foods har vi typ fatt alla svaren redan haha.
Och nu har vi ingen skola imorgon heller cold day och det kranglar till allt ohwell antar att vi fa ta torsdagens finals pa tisdag efter som att vi ar ledig pa mandag. Vi aker till warroad pa fredag med hockey och stannar over natten och far och pimplar pa lordag haha kommer bli as kul!.
Sandra aker hem pa lordag :'( kan inte forsta att det har gatt halva tiden redan. Hon kommer vara sjukt saknad och forhoppningsvis sa ses vi i sommar!!! Sa det blir ett goodbye on firday morning!
Och jag kommer formodligen aka hem den 29 juni helt sjukt att ha ett datum, tiden kommer ga alldeles for fort! Bara hockey sasongen ar over om ca en manad :( har helt klart varit den roligaste sasongen hittils!! Track eller softball efter det ar fragan!
Oh well nu ska jag bege mig till francy!

Inga kommentarer: