lördag 24 januari 2009

Denna vecka sa borjade den andra terminen har, man traffar manga nya manniskor i alla klasser man tar. Jag ar fortfarande inte riktigt saker pa vad jag ska gora med mitt schema men forhoppningsvis pa mandag so loser sig allt! Det kommer vara himla slapp vilket ar lite synd men det ar svart nar alla javla klasser ar fulla ohwell det ar sa for alla.
Sweetheart tonight! ska bli sjukt kul men jag har traning tills 6 vilket suger, far hoppas jag kan hinna bli klar innan middagen. Det som ar fult ar att coacherna vet att alla forutom 3 personer fran laget kommer fa stressa ihjal sig, forhoppningsvis sa andrar dom det idag pa traningen! Ja hamtade klanningen igar sa nu har jag den hemma! jag gillaren! Efter dansen sa far vi till en kompis house och det kommer vara typ 15 people dar haha sjukt kul :D
Kort kommer nog imorgon eller pa mandag!

Inga kommentarer: