lördag 3 januari 2009

Edina

En liten uppdatering från våran cup i edina vi förlorade första match vilket var lite surt jag skulle ha gjort mål men såklart sa missar jag alltid och jag har aldrig turen på min sidan 5mm va det enda som hade behovts. Menmen vi vann våran match idag med 2-1 på övertid och vi hade inte domarna med oss dom till och med dömde bort ett mål. ohwell.
En match kvar imorgon mot det"bästa" laget i minnesota.
och som ni kanske ser så andvänder jag min dator och har åäö och det är inte så lätt att vänja om sig igen. haha

Hoppas ni alla hade en bra början på de nya året!

2 kommentarer:

Anonym sa...

såg du sveriges JVM final mot Canada? Snacka om att ha domarna emot sig!!

Gott nytt år! (Lite sent, men bättre sent än aldrig!)

Louise sa...

NU VILL JAG JU SE BILD PÅ DIN GRABB! ;) HAHHA :D
Peas hälsar!