fredag 19 december 2008

Veckan

Vi hade en snow day= ingen skola i mandags sa det blev en lang helg, mkt skont! Francy sov ar och det var meningen att vi skulle fara och aka pulka men hon fick lov och ga hem. Men malin kom istallet och vi gick till holyro och akte litegrann det var kallt ute sa vi stannade inte sa lange men kul vare!
Tisdag vare skola igen men det kanndes verkligen inte som de hyfsat seg dag,. pa kvallen hade vi match mot superior vet inte vad jag ska saga om den matchen forutom att vi spelade VARDELOST vi hade 58-4 i skott pa mal och vi vann med 2-0. Det ar en match man bara vill glomma!
Onsdag kom typ nan militar tjafs till skolan och satte upp en hinderbana i gympasalen det var som i en hoppborg. Dar tavlade vi och den som hade snabbast tid vann en T-shirt och jag vann!! men det var nara jag och en annan tjej Tyra fran mitt hockey lag var riktigt riktigt riktigt nara vi flog over den sista vaggen nastan samtidigt. och sa klart lyckas jag gora illa mig, fraga mig inte hur men mina tar ar stora och bla!
Torsdag fick lamna skolan 12.45 for att fara och spela match mot Coon Rapids vi spelade riktigt bra och vann med 5-2 och conn rapids ar betydligt mycket battre an superior. Buss resan hem var bada kul och laskig. Det laskiga var att en av tjejerna fick en astma anfall och vi fick stanna vid en random mack och vanta pa att ambulansen skulle komma! Anledningen till hon fick den ar lite rolig men det var inte roligt att hon fick den haha, de dar lat knas haha.
Vi kom hem typ 1.30
Fredag Erly realese day har varit skit trott hela dagen och sen har jag traning kl 8 till 10.
Nu ska jag nog ga och ta en nap!

Inga kommentarer: