lördag 6 december 2008

Fredag

Okey sa annu en vacka har passerat, tiden gar ruggigt fort! Vi vann i alla fall mot Hibbing i tisdags men jag kommer inte ihag vad. Sen sa fick vi vart official game program dar dom har en massa bilder pa hela laget och en lite annat smatt och gott och mamma tror du jag blev overraskad nar det stog natt pa svenska dar i! var nastan sa jag fick tarar i ogenen nar jag laste de! har haft hela laget pa mig och dom vill att jag ska oversatta de haha. Natt som ar laskigt och jag kunde kanppt lasa de hogt pa svenska scary! Jag har varldens fulaste bild dar i ohmy haha. Det var iaf kul.
Igar sa spelade vi mot clouqet och vi vann med 3-2 riktigt spannande och roligt match! Som ni marker sa ar det bara hockey som galler nu man hinner typ inte gora natt annat pa dagarna nu mend et ar kul! Idag sa hade vi ett litet mote och efter den spaghetti dinner natt som ar valdigt vanligt har. Ikvall blir det en tidigt kvall match imorgon sa det bli upp inte jatte tidigt men tidigt.

It's snowing out! sa nu ar det vitt pa backen och vi har snart is i rinken! :D
well talk to u soon!

Inga kommentarer: