torsdag 4 september 2008

Dagen innan skolan

Varit kallaste dagen pa hela tiden jag varit har. I alla fall sa for vi och handlade school saker men jag hade ingenaning om vad jag behovde sa jag vatar tills pa lordag nar jag fatt lista pa vad jag behover. Emy och scotty visade mig skolan den har valdigt stor och jag kommer tappa bort mig big time! Skapet kan bara ta sig nanstans, hoppas jag lar mig snabbt sa jag inte kommer forsent till allt for manga lektioner. Jag har i alla fall fatt ett litet sar pa fingret fran att forsoka oppna skapet, lite sma komiskt. Reilly kommer aldrig lata mig glomma att jag inte visste hur man fick upp tvattmaskinen. Nu ar jag jatte nervos men enda inte. Avslutar med reillys lilla mening "I washed our couch outside and the house went like poof". Vi snackade om skol saker. Hoppas ni har det bra! nu ska jag forsoka sova

Inga kommentarer: