måndag 15 juni 2009

Summer

Har haft lov i lite over tva veckor och det kanns som jag har gjort mycket men enda inte. Louise har varit har vilket var massor med skoj! har aven besokt en massa grad parties och de = way too much food! menmen. Det har varit ett X antal dagar av piss vader men nu borjar de ta sig igen och vi har haft nagra dagar men stekade sol vilket vi gillar! man maste bara alska duluth under sommaren, synd att man missar den riktigt sommarn har.
Har ocksa hunnit ha ett eget grad party med, Pietro, Ecem och Francy vilket blev valdigt lyckats trots allt! Grandmas half marathon vilket jag inte har tranat till ar nu pa lordag sa vi far se hur det gar haha efter de sa ska vi nog ta en tur upp till south dakota for att gora natt jag inte kommer ihag namnet pa. Och nu har det inte lange kvar tills jag kommer hem och jag kan saga att jag vill inte fara hem riktigt an om jag hade kunnat flytta fram min flygbiljett hem sa skulle jag latt gora det!
Nu ska jag ga ut i solen och om det inte ska regna imorgon sa ska jag och reilly sova pa studsmattan for att hon ville ha en sleepover med mig innan jag far hem. sotungen :)

Inga kommentarer: