lördag 21 februari 2009

Lovet är snart över vilket betyder skola... Känner inte alls för skola haha men men det betyder också att francy kommer hem från Hawaii och de betyder ingen hockey efter skolan :(
Jag gick och kollade pa finalen och cloquet vann vilket var bra, de värsta var att se dom stå där och ta emot medaljerna och tänka de dar kunde ha varit vi och vi bara hade played our game! Likaså att lasa tidningen idag. Nått annat positivt ar att vi kommer fortfarande ha ett lag for dom som vill spela matcher pa söndagar vilket kommer bli kanon kul men behover inte kanna att man inte kommer traffa vissa igen.
Natt annat ar att jag var pa open gym softball igår vilket var kul vi gjorde inte mycket alls bara kastade och fangade haha tror verkligen att jag kommer gilla den sporten! Så den forsta mars sa ska jag gå pa en typ softball clinic och dar ska jag fa hjalp att lära mig grunderna och sa. nått som ar lite roligt ar att nästan vem man en pratar med på umd sa ar dom kompis men maria rooth, erica holst eller någon annan från de svenska hockey landslaget som spelar här.
De ska bli kul och jag ser verkligen fram emot det.
Och jag pratade med lollo på telefon igar :D riktigt kul att äntligen fa prata med dig pa telefon!!!
Nu ska jag gå och njuta av den sista tiden pa lovet!

1 kommentar: