lördag 7 februari 2009

Det var typ en vecka sen nu och jag kan saga att de har hant endel haha.
Forra lordagen sa hade vi en team sleepover at brooks vilken var sjukt kul, de borjade lite sma trogt men sen vid 12 nar dom flest var dar hade vi en liten hockey turnering, sjalv var man malvakt haha. Det var sjukt kul! vid sa dar 2-2.30 bestamde vi oss for att fara ut en svang vi for till walmart och efter de sa for vi till Mcdonalds for att kopa glass men dom hade stangt av glassmaskinen av nan anledning. I alla fall sa slutade de med att vi kort runt och bestallt 13 ganger eller bestallt 5 och kort runt 8 haha, jag vet de later tonting men jag har inte haft sa roligt pa sjukt lange haha. Det var en sjukt vard dag som jag aldrig kommer glomma!
Sondag sa var det superbowl och jag hade planerat att fara till shannon for hon hade ett superbowl party men eftersom att jag knappt sovit natt alls sa bestamde jag mig for att sitta hemma istallet. Men i halvlek sa ringde Lu och fragade vart jag var nan stans och jag kom med den daliga ursakten "i don't have a ride" men sa klart 10 min senare sa tutade en bil utanfor. Men jag ar glad att jag for och jag fick dom att smaka djungelvral vilket dom tyckte va sjukt ackligt hahah ni skulle ha sett their faces HAHAHA. Helgen var sjukt lyckad! har inte haft sa kul pa lange!
Veckan har varit nastan som vanligt men skola, traning och sant forutom att the var red and grey week och the hallways var decorerade till och med battre nastan an homecoming tror jag. Natt annat som hant i veckan var att 10 av varsity spelarna blev avstangda en match men resten av varsity och jv spelade sjukt bra och vann matchen igar med 3-1!!!! vi blev seated 2:a och de ser ljust ut i sections vi kommer att spela st francis och om vinner den matchen sa spelar vi PHM again!!!!!! TAGGAR!!!!

Inga kommentarer: