torsdag 30 april 2009

Spring's here

Varen ar har! dock sa har den bara kommit med en hel del regn men forhoppningsvis sa kommer resten av varmen snart! Jag har forovrigt kopt min letter jacket *stolt* haha. Det ar inte sa mycket nytt som har hant har, har varit och golfat yttligare och kanner att jag vekligen vill ha mina egna klubbor! men efter som att prom ar nasta vecka och en klanning ar inte billigt sa de far jag vanta eller det ar ju om man hittar en klanning eftersom att 6 freakin' skolor har prom pa samma dag suck men men det kommer bli kul. Hoppas att killarna fixar en limo *haller tummarna*. i alla fall de var allt jag hade att kommer med. eller jag glomde saga att jag blev asked to prom igar drar den historien en annan dag! och mamma och anna kommer den 12 maj! och jag kanner the senior slide komma sakta men sakert.
ttyl!

Inga kommentarer: